EntriesAboutLove


The Owner


Facebook | Twitter
Annyeong and Assalamualaikum! I'm Eyka. Welcome to my blog! Nice to know you!
Thank you^^

Beliau Yang Di Impikan :))
Monday 30 January 2012 | 0 Talking ♥
                                                      DAH DAPAT DY YANG KITE SUKE  ♥ !

Now kite dah dapajt mat wempit yang kite nakk .
HAHA . tak tahu npe mengidam betol aku nak ade BF wempit .
Now aku dah dapat , kau owg nak cakap ape ?! 
And , now aku tahu wempit ade jugak yang baikk .
Drpada budak bajet hot . 

BF aku baru aku neyy , sumpah caring gile bhaii . 
nme dy Faizal b. Herman .
dy omeyy and manje .
aku sayang dy lorhh !
hmm, aku dah rindu kau lhaa biyy . 
kau jea yang jage aku mlm tuhh ken . 
sumpah aku terharu . lagi-2 bile kau ciom dahi aku .
tak penah ade owg buad mcm tuhh kt aku biyy !
sumpahh aku sayang kau .
ILoveYouFaizal 

post lame | post baru